BAD, bad blogger!!!

>> zondag 22 juli 2012

Ik weet het...En als ik dan eens in de zoveel tijd langs mijn favoriete blogjes ga om even bij te lezen, wordt ik er telkens aan herinnert, dat het voor mij ook alweer veeeeel te lang geleden is. Als ik het gewoon een beetje bij kan houden, hoeft het ok niet zoveel werk te zijn, want het is eigenlijk gewoon erg leuk, toch?! Ga maar geen beloftes maken, want je weet hoe dat gaat, maar ga wel mijn best doen!!!

 



Het gaat SUPER met ons mopje... Ze is enorm bijdehand en kletst als een oud wijf, zou ik bijna zeggen! haha Ze lult ons de oren van het hoofd en leert zo ontzettend snel, we staan er zelfs soms van te kijken! Ik hou absoluut niet van opscheppen, maar soms is het toch wel erg leuk dat Lina zo smart is en dat mensen het vrijwel direct opmerken. Ach ja, ze heeft het van d’r moeder!! haha

Ze blijft, niet heel groot, maar groeit prima volgens haar eigen curve... En dat is ook wel te merken aan d’r kledingkast. Ik geniet er steeds weer van om de oude (te kleine) kleertjes uit te zoeken en een stapel nieuwe kleren naar voren te halen... En het shoppen...*zucht* het blijft leuk natuurlijk!!!
----------------------------------------------

Inmiddels zitten we midden in de zomer, maar merken er vrij weinig van. Aanstaande week schijnt het eindelijk zomers weer te worden...we hebben er lang op moeten wachten en dus maar hopen dat het een beetje zo blijft de komende maand of 2, anders was de zomer wel erg kort!!

We hebben onze vakantie er al op zitten. We hadden de laatste week van Juni & eerste week van Juli vrij... We hadden een heerlijk midweekje naar Zeeland geboekt... Alleen werd het maar 3,5 dag. Kiki (Mijn schoonzusje) vond het nodig om te bevallen!!! haha. We zouden op Maandag weg gaan en die ochtend kregen we om 9 uur een telefoontje dat ze onderweg waren naar het ziekenhuis. Direct zei ik tegen ap, we gaan niet weg voor ik mijn neefje heb ontmoet. We hadden immers zooo lang moeten wachten!! :D Met alle spullen ingepakt en het huis schoon, kon het wachten beginnen...Het werd 12.00, 13.30, 15.00, 16.15, 17.30, etenstijd, 20.00...Bedtijd voor Lina! Het werd dus nog maar een nachtje thuis slapen!! Lina was het er niet mee eens, aangezien ik tegen haar had verteld dat we naar Kiki zouden gaan om de baby een kusje te geven. Dus toen ik zei we gaan slapen...stond ze boos bij de trap: ‘kiki, auto, baby toe!!!’ Uhm ja, ze was het niet vergeten... Het had enige overtuiging nodig, maar het lukte om haar naar bed te krijgen met de belofte dat we morgen echt gingen kijken!!

Pas om 21.15 kwam het verlossende telefoontje dat op Maandag 25 Juni, LIAM ANTHONY PRIJS was geboren om 19.15!! Na het bolijde nieuws, vroeg ik mijn broertje direct of ik AUB even mocht komen kijken... Ik hoefde niet te smeken, maar hij ging het even overleggen, aangezien het een pittige bevalling was geweest. Maar ik... (wij) zat ook al de hele dag op hete kolen!! Klaar om op vakantie te gaan!
Dus in de auto gestapt naar mijn ouders... Ik had namelijk via mijn telefoon een fotootje gehad en die moesten ze zien!! Eenmaal daar ging al snel de telefoon dat we mochten komen...Dus hup, op naar het ziekenhuis!! *smelt*

blog2

Wat een mooi mannetje en wat was iedereen trots... Na even geknuffeld te hebben en de kersverse ouders, helemaal verliefd op hun zoon, gezien te hebben, naar huis gegaan!! Genieten!

Nou dat was het wachten zeker waard... De volgende morgen alles ingepakt en wachten op een tel. van mel & Kiki. Ze mochten al naar huis en zoals aan Lina beloofd, konden we niet weg voordat ze hem had gezien. Ik was zo benieuwd hoe ze zou reageren... Ze was zo lief voor Kiki en haar buik toen Liam er nog in zat, maar nu... Ze zal alle aandacht moeten delen van haar opa, oma, oom & tante en ook papa & mama natuurlijk. Was zelfs een beetje zenuwachtig toen we daar s’morgens rond een uur of 11.30 aankwamen...


Ze vond het even gek, maar Liam had haar volle aandacht!! Hij kreeg zelfs een kusje van haar. Na een beschuitje met muisjes gingen we dan echt, met de volgeladen auto, op weg naar Zeeland!!

Het was echt heerlijk en hebben van elke seconde genoten! We hadden ook super mazzel met het weer en zolang Lina zich vermaakt, hebben wij het ook al snel naar onze zin!! We hebben bij de zee gekeken, gezwommen in het zwembad, in de speeltuin gespeeld, sight-seeing Kamperland & omgeving, gedanst met Koos konijn, geschept, bij het huisje gespeeld, op het strand gezont en pootje gebaat in de zee... Op & top genoten!!

blog1 

Op de laatste dag nog gestopt bij de graanvelden.... want dat wilde papa-lief graag. Als klein jongentje, nog wonend in Marokko...Hadden ze altijd graanvelden thuis en daar is hij mee opgegroeid en dus wilde hij heel graag samen met z’n kleine meid op de foto, bij de graanvelden...

blog4

En Vrijdags...Op naar huis!! Het was heerlijk en gelukkig hadden we nog een weekje op lekker thuis te keutelen, dagje naar de apenheul te gaan en met z’n drietjes te relaxen!
--------------------------------

Lina is helemaal gek van haar kleine neefje Liam en wil hem dan ook steeds maar al te graag op ‘sjoot’. Ze doet het super en houd hem voorzichtig was... Als hij weg leek te glijden, tilt ze hem voorzichtig iets omhoog. Geef hem een knuffel, een kusje en legt haar hoofd tegen het zijne... Zo ontzettend zoet...Komt ie weer...*smelt*

blog3
--------------------------------

De uren, weken, maanden vliegen echt voorbij... Ons meisje is alweer 19 maanden oud, de kleine Liam alweer 4 weken, was het alweer 3 maanden geleden dat ik had geblogged en waren wij Donderdag 5 Juli alweer 1 jaar getrouwd!!! Waar blijft de tijd??!

Nou goed, ik vind het wel weer genoeg voor deze keer en ga er een eind aan breien, voordat Lina zo wakker word... Ze was vanmorgen al vanaf 5.40 aan het rommelen, zei ap, want ik heb er niks van gemerkt en ligt inmiddels al 2 uurtjes te tukken. Zo even badderen of douchen en dan vanmiddag misschien nog even naar de kinderboerderij... We’ll see!!

0 reacties:

Een reactie posten

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP